Familiesamling på Gålå 2021

Postet av Lørenskog Skiklubb - Langrenn den 3. Sep 2021

Det er med stor glede Lørenskog skiklubb - Langrenn igjen kan invitere til den årlige familiesamlingen på Wadahl Høgfjellshotell på Gålå.

Dette er et arrangement for ALLE i Lørenskog Skiklubb - fra de yngste til de eldste, og med foreldre og søsken. Som vanlig har vi gruppevis treningsøkter lørdag og søndag, og opplegg/informasjon om dette sendes ut direkte fra trenergruppene. Utenom trening er det mye sosialt samvær og hygge for både små og store.

Påmelding:

Påmelding gjøres via deltaker.no på følgende link: https://www.deltager.no/event/familiesamling_lorenskog_skiklubb_2021_19112021

Påmeldingen er åpen til og med fredag 17.september kl 23:55

På grunn av kostnader ved å benytte deltaker.no er det satt en symbolsk sum på kr 15 per person. Resten av oppholdet gjøres opp ved utsjekk av hotellet.

Priser:

Kr 995,- kroner per voksen pr døgn

kr 180,- enkeltromstillegg per døgn

Barnerabatt (når barn bor i samme rom med foreldre):

0-4 år; gratis (uten egen seng)

0-4 år: 250 kr for babyseg i hele oppholdets periode

5-12 år: kr 695,- pr barn pr døgn

13 år + - voksenpris

Tillegg for hund er 150,- per døgn (må forhåndsbookes)

Prisene inkluderer opphold med full pensjon, fra middag fredag til og med lunsj søndag.

Rommene disponeres fra kl 15:00 ankomstdagen til 12:00 avreisedagen.

Mer informasjon om hotellet finnes her: www.wadahl.no

Covid-19

Vi er i tett dialog med hotellet og vil komme tilbake med gjeldende smittevernstiltak når det nærmer seg. Nå krysser vi fingre og tær for at dette går bra og at samlingen i år kan gjennomføres som planlagt.

Vi gleder oss til en hyggelig helg, og håper flest mulig har lyst til å delta!