Skiskolen 2023

Postet av Lørenskog Skiklubb - Langrenn den 15. Nov 2022

Tradisjonen tro arrangerer Lørenskog Skiklubb skiskole for barn i alderen 5–8 år den første helgen over nyttår.

Sted: Lillomarka Arena, Oslo
Dato: Søndag 8. januar
Tid: kl 10.00-15.00
Pris: Kr. 900,- (kr 700,- for barn utover ett)

Hovedfokus er å lære å gå på ski gjennom lek og moro i snøen. Skiklubbens egne trenere står for gjennomføringen assistert av klubbens yngre, aktive utøvere.
Det vil være to økter med skilek. Mellom øktene tar vi en times pause, der vi serverer lunsj i cafeen. På slutten av dagen avslutter vi med grilling og «premieutdeling», og da er ekstra hyggelig hvis foreldre er tilstede.

Påmelding kan gjøres via følgende link: https://www.deltager.no/event/triaden_skiskole_2023_07012023#init

Lyst å bli med på skilek hver uke?
Vårt populære skilek tilbud til siste års barnehage, 1. og 2. klasse skjer hver mandag kl 18.00 på ulike steder i Lørenskog - ta kontakt for å avtale prøvetime!