LØRENSKOG-KOLLEKSJONEN

Klubbtøy

Trimtex er vår leverandør av klubbtøy og bestilling utføres to ganger i året (september og mars)  via link som sendes ut fra klubben med brukerveiledning.

Det er viktig å understreke at det ikke ligger noen forventninger til at alle må kjøpe nytt tøy selv om vi sende ut dette tilbudet to ganger i året. Vi ønsker ikke å skape unødvendig kjøpepress, og har også en gruppe på Facebook hvor man kan kjøpe og selge brukt skitøy. Søk opp gruppen "Skitorget Lørenskog Skiklubb"

Overtrekksdress:

Pulse skijakke og skibukse: Varm og slitesterk skidress med fór som egner seg godt til barn og yngre gjennom vinteren. I tillegg et godt produkt for voksne. Kan til dels sammenlignes med vår tidligere produkttype Mission X.

Element skijakke og bukse: Er lettere og tynnere enn Pulse, ikke veldig ulikt type Star X som vi hadde fra vår tidligere leverandør.

Aviator skijakke og bukse er et overtrekkstilbud til ungdom og eldre. Dette er toppmodellen av skidressene. Den er tykkere enn Element og mer avansert i utformingen enn Pulse.

Diverse:

Det er også muligheter til å kjøpe lue, pannebånd, refleksvest, treningsvest og konkurransedress

Mer informasjon finner du ved pålogging.