Lørenskog skiklubbs skiskole 2022 - AVLYST

Postet av Lørenskog Skiklubb - Langrenn den 14. Nov 2021

Grunnet smittevernreglene som fortsatt gjelder i Lørenskog, er vi dessverre nødt til å avlyse årets skiskole. Det er med tungt hjerte vi gjør dette, da vi så frem til en morsom helg på ski med ungene deres, men vi ser at det blir for krevende å gjennomføre og samtidig opprettholde smittevernreglene. E-post er sendt til alle påmeldte og påmeldingsavgiften blir refundert.
Dersom noen av ungene ønsker å delta på en prøvetrening en av skigruppene, ere de hjertelig velkomne til det! Ta isåfall kontakt med trener for aktuell gruppe, se link:  Kontakt (idrettenonline.no)
Vi har treninger for de minste på mandager kl 18.

Helgen 8.–9. januar 2021 arrangerer Lørenskog Skiklubb sin tradisjonsrike skiskole for barn i alderen 5–8 år.
Sted: Lillomarka Arena, Oslo
Dato: Lørdag 8. januar og søndag 9. januar
Tid: kl 10.00-14.00 begge dager
Pris: Kr. 900,- (kr 700,- for barn utover ett)

Hovedfokus er å lære å gå på ski gjennom lek og moro i snøen. Skiklubbens egne trenere står for gjennomføringen assistert av klubbens yngre, aktive utøvere.
Det vil være to økter med skilek hver dag. Mellom øktene tar vi en times pause, der vi serverer lunsj i cafeen. På søndag avslutter vi med grilling og «premieutdeling», og da er ekstra hyggelig hvis foreldre er tilstede.

Lyst å bli med på skilek hver uke?
Vårt populære skilek tilbud til siste års barnehage, 1. og 2. klasse skjer hver mandag kl 18.00 på ulike steder i Lørenskog - ta kontakt for å avtale prøvetime!